Obchod Nokia Ovi Store: vše pod jednou střechou

Společnost Nokia spojí poskytovatele obsahu se zákazníky prostřednictvím obchodu Ovi Store, který nabídne uživatelům relevantní a marketingově cílený obsah prostřednictvím jejich sociálních vazeb a informací o jejich fyzické poloze.

Obchod Nokia Ovi Store: vše pod jednou střechou

V květnu otevřený Ovi Store bude dostupnou mediální distribuční sítí s bezkonkurenční velikostí, příležitostmi a pokročilými možnostmi cílení obsahu. Umožní poskytovatelům obsahu a vývojářům aplikací využít sílu značky Nokia v globálním měřítku. Počínaje březnem poskytovatelé obsahu, vývojáři a již existující vývojářský ekosystém Nokia Forum budou moci začít nahrávat svůj obsah na Publish.Ovi.com, aby jejich materiál byl jako první distribuován do obchodu Ovi Store. Poskytovatelé obsahu se mohou přihlásit o přístup již dnes.

Ovi Store spojí nejlepší služby spojené s obsahem, jako jsou Download!, MOSH a WidSets, do jediného kanálu a rozšíří na Ovi Services poskytování obsahu ovlivněného lidmi a místem, kde se nacházejí. Bude rozvíjet příležitosti poskytovatelů obsahu a vývojářů a zjednoduší uživatelům vyhledávání důležitého obsahu pro jejich zařízení. Ovi Store bude nabízet aplikace, hry, videa, widgety, podcasty, aplikace založené na určení polohy a personalizovaná média pro zařízení Nokia Series 40 a S60. Od června nabídne Nokia N97, jako první přístroj, jednoduché a lehce použitelné rozhraní pro Ovi Store. Navíc desítky milionů stávajících uživatelů telefonů řad Nokia Series 40 a S60 budou moci využívat tyto nové služby od začátku května.


Screenshot ze stránek Publish.Ovi.com

Na rozdíl od tradičních mobilních virtuálních obchodů se Ovi Store, pokud to uživatel povolí, zaměří na spotřebitele s přizpůsobeným obsahem založeným na unikátní schopnosti společnosti Nokia využívat a učit se od uživatele rozpoznávat jeho umístění a sociální vztahy. Od tohoto bodu nejsou dále média, která používáte, o tom, „co“ kupujete, ale nyní také o tom, „kde“, „kdy“, „proč“ a „kdo“ tato média kupuje. Zákazníkům to umožní aktivovat sociální objevování a konkrétní obsah, který používají se svými sociálními vazbami, může být automaticky zobrazen a zpřístupněn ke stažení a opakovanému použití. Obsah bude také prezentován v závislosti na umístění tak, aby uživatelé měli vždy nejvíce relevantních informací kdekoliv na světě. Spotřebitelé si budou moci vybrat, zda zaplatí za obsah kreditní kartou nebo prostřednictvím mobilního operátora. Poskytnutím výběru možnosti platby poskytovatelé obsahu a vývojáři získají přístup k zákazníkům na trzích, kde v tuto chvíli nejsou kreditní karty dostupné pro širokou veřejnost.


Nokia Ovi Store na Nokii N97

S využitím současných obsahových služeb Nokia se očekává spuštění Ovi Store pro stávající základnu desítek milionů přístrojů. Do roku 2012 by pak mělo službu využívat odhadem 300 milionů spotřebitelů. Pro poskytovatele obsahu a vývojáře to představuje příležitost zasáhnout potenciálně stovky milionů lidí. Vznikla by tak největší světová mediální síť. S průmyslově největším množstvím Adobe Flash podporovaných zařízení bude Ovi Store prémiovým distribučním kanálem pro aplikace pocházející z fondu Open Screen Project, který asociovala Nokia a Adobe s vkladem 10 milionů dolarů. Forum Nokia, globální program na podporu vývojářů, bude i nadále pokračovat v podpoře a vzdělávání více než 4 milionů registrovaných vývojářů a vyzve je k nabízení aplikací již dostupných pro zařízení Nokia Series 40 a S60 prostřednictvím tohoto kanálu.

Pro distribuci aplikací skrze Ovi Store otevírá Nokia poskytovatelům obsahu z celého světa portál Publish.Ovi.com, aby nabídla svá média a aby si poskytovatelé zvolili, jakým způsobem je chtějí zpeněžit pomocí jednoduchého a automatického zpracování. Jakmile se Ovi Store v květnu otevře, bude také nabízet poskytovatelům obsahu a vývojářům informační panel, jak dobře se jejich obsah na Ovi Store prodává.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze