U:fon zlevňuje odchozí hovory o 40 haléřů

Od 1. 2. platí nový výměr ČTÚ stanovující nové propojovací poplatky za hovory terminované v mobilních sítí. V souladu se svou strategií se U:fon s okamžitou platností rozhodl přenést 100 % této hodnoty na své mobilní zákazníky.

U:fon zlevňuje odchozí hovory o 40 haléřů

Český telekomunikační úřad 7. ledna 2009 oznámil, že od února tohoto roku zahájí postupné snižování maximální velkoobchodní ceny, kterou si účtují mobilní operátoři mezi sebou za terminaci hovorů ve svých sítích. Od 1. února tak dochází ke snížení ceny hovoru z původních 2,99 Kč na 2,65 Kč za minutu. Po dlouhé době tak vzniká prostor pro snížení koncových cen pro zákazníky.

U:fon zlevňuje odchozí hovory o 40 haléřů

„Krok regulátora snížit propojovací poplatky jednoznačně vítáme. Z pohledu zákazníka bychom tuto změnu uvítali ještě o něco dříve, ale je důležité, že se tak vůbec děje,“ říká Lukáš Antoš, marketingový ředitel U:fona, a dodává: „Nevidíme důvod, proč bychom měli držet ceny na stávající úrovni. Cílem a strategií U:fona je neustále tlačit ceny dolů, jakmile k tomu nastane příležitost. Proto jsme se rozhodli přenést tuto úsporu 100% na své zákazníky a jsme přesvědčeni, že je to správné a férové rozhodnutí. Věřím, že v době hospodářského útlumu tento náš krok zákazníci jen a jen uvítají a ušetřené peníze za volání použijí k jiným účelům.“

Ceny za volání U:fonova Nonstop mobilního telefonu platné od 1. 2. 2009

za 100
za 300
Za 600 Datafon
Měsíční paušál
100 Kč
300 Kč
600 Kč
Volání v síti U:fon
zdarma
zdarma
zdarma
Volání do ostatních sítí
4,50 Kč
3,50 Kč
3,50 Kč
SMS v síti U:fon*
1,19 Kč
zdarma
zdarma
SMS do cizích sítí*
1,19 Kč
1,19 Kč
1,19 Kč

*Cena pro prvních 250 SMS v každém měsíci. Každá další SMS za 1,50 Kč
Všechny ceny vč. DPH

29. ledna přivítal U:fon svého 100 000. zákazníka, z nich 65 000 je hlasových. Ti zlevnění pocítí v každé minutě hovoru do jiné sítě. „Jsme v očekávání kroků konkurenčních operátorů. Zákazníci by se měli ptát svého poskytovatele, zda snížení velkoobchodních cen využije ke zvýšení své marže z ochozích hovorů, či zda umožní svým zákazníkům volat levněji,“uvažuje nad snížením ceny propojení Lukáš Antoš.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze