Vodafone je první operátor ve Sdružení pro internetovou reklamu

Vodafone se jako první mobilní operátor stal členem profesní organizace Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Vodafone bude ve sdružení působit v sekci poskytovatelů prostoru pro internetovou reklamu.

Vodafone se jako první mobilní operátor stal členem profesní organizace Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Vodafone bude ve sdružení působit v sekci poskytovatelů prostoru pro internetovou reklamu. Rozhodlo o tom úterní zasedání Výkonné rady SPIRu.

Vodafone je první operátor ve Sdružení pro internetovou reklamu

„Členstvím ve SPIRu jen upevňujeme naši pozici lídra v oblasti mobilní reklamy a tímto krokem také potvrzujeme, že to s mobilní reklamou myslíme vážně,“ říká ředitel marketingu pro nefiremní zákazníky Vodafone David Duroň a dodává: „Chceme přinést do mobilu ještě více internetového obsahu zdarma a členství ve SPIRu nám dává skvělou příležitost zásadně se podílet na vytváření standardů mobilní internetové reklamy a aktivně zasahovat do tvorby nových reklamních formátů.“

„Jsem přesvědčena, že se zájmy SPIR a společnosti Vodafone v oblasti mobilní komunikace shodují. Očekáváme, že se náš nový člen aktivně zapojí do řešení v rámci našich stěžejních projektů NetMonitor a AdMonitoring,“ říká výkonná ředitelka SPIRu Kateřina Hrubešová.

SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentující obě strany reklamního trhu – sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 50 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje i projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze