Od 1. února 2008 mohou inzerenti oslovit své potencionální zákazníky prostřednictvím bannerů umístěných na mobilním portálu O2 Active. Všichni zájemci o tento nový formát interaktivní reklamy mají navíc možnost vyzkoušet si ho až do konce března za pouhou desetinu standardní ceny.

Mezi hlavní přínosy reklamy v mobilním telefonu patří především vysoká míra prokliků, kvalitní zacílení a v neposlední řadě také možnost okamžité interakce zákazníka ze svého mobilu. Na základě zaměření jednotlivých sekcí mobilního portálu - a tím specifikaci jeho návštěvníků - lze umístit reklamní banner cíleně pouze na tyto stránky. Pokud je navíc reklamní nabídka relevantní k obsahu dané sekce na mobilním portále, není zákazníky vnímaná jako rušivý element. Zejména inzerenti s krátkodobými akcemi na podporu prodeje ocení možnost okamžité reakce zákazníka přímo ze svého telefonu - z mobilních stránek inzerenta může uživatel zaslat email, SMS, zodpovědět krátkou anketu nebo přímo zavolat na infolinku. To žádné jiné médium neumožňuje.
Úspěšnost jednotlivých kampaní je možné jednoduše ověřit pomocí statistik o počtu zobrazení, míře odezvy či počtu zpráv nebo telefonátů, kterými zákazníci reagují na nabídku.