Soutěžte s Nokií a vyhrajte natočení profesionálního klipu

Mít svůj profesionální klip je snem všech začínajících kapel. A právě o tento sen mohou hudebníci v ČR bojovat díky společnosti Nokia. 1. února spustila Nokia soutěž, ve které mohou muzikanti vyhrát natočení klipu profesionálním týmem.

Tisková zpráva - 18. února 2008

Mít svůj profesionální klip je snem všech začínajících kapel. A právě o tento sen mohou mladí “garážoví” hudebníci v ČR bojovat díky společnosti Nokia. V pátek 1. února spustila společnost Nokia soutěž, ve které mohou muzikanti vyhrát jako hlavní cenu natočení klipu profesionálním týmem. V jeho čele stojí režisér Karel Janák (mj. Snowboarďáci, Rafťáci). Klip vítězné kapely bude odvysílán v pořadu České televize Noc s Andělem a sestřihy ostatních klipů budou k vidění během soutěže i v dalších hudebních pořadech České televize.

Nokia tak navazuje na předchozí úspěch internetové talentové soutěže Garážmistr, do které se přihlásilo 850 kapel. Více než 25 tisíc lidí hlasovalo na webové stránce www.garazmistr.cz o nejlepší skupinu a lídry v jednotlivých žánrových kategoriích. Celkově stránky během trvání soutěže vidělo 169 000 návštěvníků. Zatímco loni soutěžili muzikanti, kteří měli vlastní hudební nahrávku, letos se budou hodnotit videoklipy.

Screenshoty ze stránek www.garazmistr.cz

Do soutěže se může přihlásit každá amatérská kapela, která v únoru 2008 vyplní svůj profil na www.garazmistr.cz a nahraje alespoň jeden soutěžní videoklip. V průběhu března pak uživatelé hlasováním vyberou pět nejlepších kapel ve čtyřech kategoriích: rock, pop, elektronika, r&b a hip-hop, které postoupí do finále. Mezi dvaceti finalisty pak fanoušci v dubnu rozhodnou o vítězi každé kategorie. Hlavní cena ale čeká na jedinou z kapel – tu, která získá absolutně nejvyšší počet hlasů. Vítěze jednotlivých kategorií Nokia začne představovat od 5. května 2008. Absolutní vítěz bude vyhlášen 12. května.

Vítězové jednotlivých žánrových kategorií si rozdělí poukázky na hudební vybavení v Audiotek Music Center v celkové hodnotě 100 000 Kč. Kapela s absolutně nejúspěšnějším klipem pak navíc získá natočení profesionálního videoklipu v hodnotě několik stovek tisíc korun.

Internetové zázemí projektu vytvořila agentura Advertures, o produkci videoklipu se postará agentura Zoomfilms, která se mimo jiné podílela na natáčení posledního klipu bývalé zpěvačky Cranberries Doloros O’Ridorian.

Více naleznete na stránkách www.garazmistr.cz.